WebGenerator werkt met een handig helpdesk-systeem dat ons helpt onze opdrachtgevers efficiënt support te verlenen. Als klant hoeft u alleen maar een mailtje te sturen naar ons speciale e-mailadres voor support. Dat mailtje komt automatisch binnen in ons helpdesksysteem en daarmee bij al onze medewerkers. Zo wordt u altijd snel geholpen. De mailtjes worden niet alleen gelezen door onze technische medewerkers, maar ook door onze project- en accountmanagers. Zo weet u zeker dat uw vraag altijd op het juiste niveau wordt behandeld.
Hoewel u dus gewoon per e-mail kunt communiceren, kunt u desgewenst ook inloggen op ons helpdesk-systeem. Daar vindt u al uw supportvragen én -communicatie terug, niet alleen van u zelf, maar ook die van andere collega’s uit uw organisatie.
Werkt u intensief of met meerdere beheerders aan uw website? Heeft u behoefte aan wat meer ondersteuning dan reguliere support per e-mail? Dan is onze strippenkaart wellicht een goede oplossing voor u. Met een strippenkaart schaft u vooraf een urentegoed aan, dat kan worden besteed aan extra support en kleine werkzaamheden. U profiteert daarbij van een lager uurtarief en aangeschafte uren blijven onbeperkt geldig.
Een strippenkaart biedt u de volgende voordelen:
Verbruik op uw strippenkaart wordt keurig geregistreerd in ons helpdesksysteem zodat u altijd inzicht hebt in de tijdsbestedingen en bij werkzaamheden van meer dan een half uur leggen wij dit vooraf ter goedkeuring aan u voor.
De aanschaf van een strippenkaart wil niet zeggen dat ondersteuning per definitie wordt “afgeschreven” van uw strippenkaart: u kunt daarnaast nog steeds rekenen op het normale niveau van gratis support dat we aan al onze klanten bieden.