Support

Vragen? We helpen u graag. In onze helpdesk vindt u al onze handleidingen en als u een ticket aanmaakt kunt u rekenen op een snelle reactie.

Handleidingen

Op onze helpdesk-website vindt u al onze handleidingen. Volg onderstaande links of maak gebruik van de zoekfunctie in de helpdesk.

Startpagina Helpdesk
WordPress Tutorials
WebGenerator ProSite CMS
WebGenerator ProMail

Open een ticket

Maak een ticket aan door simpelweg een mailtje naar helpdesk@webgenerator.nl te sturen of via het speciale formulier in onze helpdesk-website.

Mail helpdesk@webgenerator.nl
Start een ticket via de helpdesk

Wat gebeurt er als u een ‘ticket’ aanmaakt?

Uw bericht komt automatisch binnen in ons helpdesksysteem en daarmee bij al onze medewerkers. Zo wordt u altijd snel geholpen. De mailtjes worden niet alleen gelezen door onze technische medewerkers, maar ook door onze project- en accountmanagers. Zo weet u zeker dat uw vraag altijd op het juiste niveau wordt behandeld.

Inzicht in supportgeschiedenis

Hoewel u dus gewoon per e-mail kunt communiceren, kunt u desgewenst ook inloggen op ons helpdesk-systeem. Daar vindt u al uw supportvragen én -communicatie terug, niet alleen van u zelf, maar ook die van andere collega’s uit uw organisatie. Meer informatie over de werking van ons helpdesk-systeem