U wordt altijd goed geholpen

Binnen onze reguliere en gratis support via e-mail worden vragen en problemen zo snel mogelijk opgepakt en verholpen. We streven ernaar uiterlijk de volgende werkdag te reageren, maar in de praktijk is dat vaak nog dezelfde dag. En bij acute problemen kunt u vrijwel direct een reactie verwachten.

Handig helpdesk-systeem

WebGenerator werkt met een handig helpdesk-systeem dat ons helpt onze opdrachtgevers efficiënt support te verlenen. Als klant hoeft u alleen maar een mailtje te sturen naar ons speciale e-mailadres voor support. Dat mailtje komt automatisch binnen in ons helpdesksysteem en daarmee bij al onze medewerkers. Zo wordt u altijd snel geholpen. De mailtjes worden niet alleen gelezen door onze technische medewerkers, maar ook door onze project- en accountmanagers. Zo weet u zeker dat uw vraag altijd op het juiste niveau wordt behandeld.

Inzicht in supportgeschiedenis

Hoewel u dus gewoon per e-mail kunt communiceren, kunt u desgewenst ook inloggen op ons helpdesk-systeem. Daar vindt u al uw supportvragen én -communicatie terug, niet alleen van u zelf, maar ook die van andere collega’s uit uw organisatie.

Meer support nodig?

Werkt u intensief of met meerdere beheerders aan uw website? Heeft u behoefte aan wat meer ondersteuning dan reguliere support per e-mail? Dan is onze strippenkaart wellicht een goede oplossing voor u. Met een strippenkaart schaft u vooraf een urentegoed aan, dat kan worden besteed aan extra support en kleine werkzaamheden. U profiteert daarbij van een lager uurtarief en aangeschafte uren blijven onbeperkt geldig.

Een strippenkaart biedt u de volgende voordelen:

  • Kleine design- en technische aanpassingen worden snel en kostenefficiënt uitgevoerd.
  • De strippenkaart kan ook worden ingezet voor ondersteuning in contentbeheer.
  • Minder administratie: geen aparte offrering en facturatie voor kleine ‘klusjes’.
  • Lager uurtarief, oplopend tot een voordeel van ruim 10%.
  • Ook ongetrainde gebruikers kunnen hiermee een beroep op support doen.
  • U wordt met voorrang geholpen: dezelfde werkdag of direct de volgende ochtend.
  • Wij bellen u op als u een vraag liever telefonisch dan per e-mail wilt bespreken.

Verbruik op uw strippenkaart wordt keurig geregistreerd in ons helpdesksysteem zodat u altijd inzicht hebt in de tijdsbestedingen en bij werkzaamheden van meer dan een half uur leggen wij dit vooraf ter goedkeuring aan u voor.

Voor de goede orde…

De aanschaf van een strippenkaart wil niet zeggen dat ondersteuning per definitie wordt “afgeschreven” van uw strippenkaart: u kunt daarnaast nog steeds rekenen op het normale niveau van gratis support dat we aan al onze klanten bieden.