Ondernemers van Nederland, ik moet iets kwijt. Over kansen. Kansen met een grote K. En wel – op Twitter. Door een gesprek met een ondernemer realiseerde ik me dat het niet iedereen duidelijk is hoeveel Twitter kan betekenen voor hun business. Want nee: Twitter is niet alleen voor pubers die niets beter te doen hebben of consultants die graag belangrijk doen over zichzelf…
Twitter is voor ondernemers:
Twitter is: informatie delen
Op Twitter is de regel dat je iedereen kunt benaderen, zolang je iets interessants te zeggen hebt. Mensen vervelende berichten sturen of 'spammen' is uit den boze. Gesprekken aangaan over je bedrijf en je product is wel helemaal geaccepteerd. Het gaat er om, andere mensen te helpen door informatie te delen.
Twitter is: het proberen waard
Twitter is, kortom, het proberen waard. De enige investering is tijd. Jaja, tijd is geld, maar Twitter ook. Dus.
Meer informatie
Meer tips? Zie dit artikel met een praktische uitleg voor beginners op oszinte.com.
Elja is een marketing- en business development specialist. Ze werkte o.a. in de telecom, professionele dienstverlening, en was online retailondernemer. Momenteel woont ze in de VS (ook wel: Land van de Onbegrensde Marketingmogelijkheden), waarover ze op haar weblog www.oszinte.com en Twitter (@eljadaae) rapporteert.
Ook geïnteresseerd in een gastrol op webgenerator.nl/blog?
Klik dan hier
En direct onze handige 10 zoekmachine-tips downloaden? WebGenerator blogt over online marketing, webdesign, e-commerce en nog veel meer. Onze artikelen per e-mail ontvangen zodra we ze plaatsen? Meld je dan hieronder aan en download meteen onze “10 SEO Tips Cheat Sheet“.