Vrijblijvende kostenindicatie? Bel gewoon even: (+31) 085 060 3603

Autoresponders: set it & forget it

Adressen beheren en verzamelen lijkt vaak het ingewikkelde deel van e-mail marketing. ProMail maakt invoeren, importeren en aanpassen van e-mail adressen juist heel eenvoudig. Ook verwerkt ProMail automatisch aanmeldingen vanaf uw website én andere media.

Wanneer kan een autoresponder worden verzonden?

Er zijn drie soorten voorwaarden op basis waarvan u autoresponders kunt verzenden:

Een aanmelding voor uw nieuwsbrief Stuurt uw nieuwe abonnee direct bij of na een bepaalde tijd na de aanmelding één of meerdere e-mails.

Een vaste, terugkerende datum Een voor de hand liggend voorbeeld is natuurlijk de verjaardag van een abonnee op uw nieuwsbrief.

Een specifieke datum U kunt daarbij instellen of de autoresponder op, voor of na die datum wordt verzonden.

Inzicht in het effect van uw autoresponder

Net als met gewone nieuwsbrieven biedt ProMail inzicht in het effect van uw autoresponder: in een overzichtelijke rapportage ziet u hoeveel autoresponders zijn verzonden en wat de gemiddelde openings-, klik- en afmeldcijfers zijn. Ook kunt u doorklikken naar detailinformatie voor iedere e-mail in een autoresponder-reeks om te zien hoe vaak op welke links is geklikt.

Linkedin WhatsApp Pinterest
Digital Loyalty Card Program
magnifiercrosschevron-down