Na de 1e shopmeeting zorgen wij voor de verdere designafwerking van de webshop op basis van de besproken feedback. Ondertussen gaat u aan de slag met de invoer van producten en inhoud. Afhankelijk van de omvang van uw assortiment kan het invoeren van producten een flinke klus zijn. We plannen de 2e shopmeeting daarom op een redelijke termijn na de 1e shopmeeting, zodat u voldoende tijd hebt om alle producten in te voeren.
Telefonische ’tussen-check’
In de periode tussen shopmeeting 1 en 2 plannen we op voorhand een telefonische afspraak in. Dat doen we vrij kort na de shopmeeting 1, op een moment dat u een eerste slag heeft gemaakt met het plaatsen van de producten en invoeren van algemene tekstpagina’s.
Voorafgaand aan de telefonische afspraak kijken wij naar de voortgang in het vullen van de webshop en tijdens het gesprek adviseren we u over zaken die mogelijk wat anders of beter gedaan zouden kunnen worden. Van uw kant kunt u op dat moment alle vragen stellen waar u tijdens het vullen van de webshop tegenaan bent gelopen.
Door deze bewust vroegtijdig ingeplande ’tussen-check’ wordt voorkomen dat u veel werk verzet dat achteraf gezien beter anders gedaan had kunnen worden. Ook stelt het u in de gelegenheid om heel gericht zaken aan te kaarten waar u mogelijk tegenaan bent gelopen.
In de periode tussen shopmeeting 1 en 2 kunt u, voor zover dat nog niet gebeurd is, ook een definitieve keuze maken voor een Payment Service Provider en de benodigde overeenkomst met de gekozen partij afsluiten.
Terwijl u aan het werk bent met het vullen van de webshop zit WebGenerator niet stil. Wij werken de webshop verder af op basis van de in de 1e shopmeeting verkregen feedback. Naast de geplande tussen-check staan we natuurlijk ook ‘standby’ voor verdere vragen.