Vrijblijvende kostenindicatie? Bel gewoon even: (+31) 085 060 3603

Social media marketing gaat om interactie

15/08/2013

Social media sites zoals Twitter, Facebook en Google+ vragen geen bijdrage om lid te worden - zowel particulieren als bedrijven kunnen naar harteloos posten. Dat zorgt ervoor dat sommige bedrijven deze netwerken zien als de ultieme kanalen om hun marketingboodschappen te versturen.

Helaas is dat geen goede basis voor social media marketing. Om deze websites succesvol in te zetten, is het belangrijk om te weten dat de sites draaien op interactie - niet op zenden van zoveel mogelijk berichten. Gebruikers gaan graag een dialoog aan, ook met bedrijven - daar ligt de kern van de waarde van social media als marketingtool.

Lees hier verder

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesigne-commercee-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op TwitterFacebook en Google+Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.

Digital Loyalty Card Program
magnifiercross