Social- en e-mail marketing als beste vrienden in 2014

Social- en e-mail marketing als beste vrienden in 2014
27.12.2013 | business2community.com

Uit een recent onderzoek van ExactTarget is gebleken dat 95% van de internetgebruikers op dagelijkse basis e-mail gebruiken, en dat bijna 80% de voorkeur aan e-mail geeft om boodschappen van hun favoriete merken te ontvangen. Dat laat wel zien dat e-mail marketing nog steeds een belangrijke rol speelt.

Maar de concurrentie van social media netwerken als Twitter en Facebook is er natuurlijk wel. Deze sites hebben een enorm bereik, berichten volgen elkaar snel op en iedereen praat over iedereen. Dat betekent niet dat de een de ander uitsluit, 2014 moet het jaar worden waarin social- en e-mail marketing samen een belangrijk kanaal vormen.

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesign, e-commerce, e-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op Twitter, Facebook en Google+. Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.