E-mail nog steeds een waardevol kanaal?

E-mail nog steeds een waardevol kanaal?
05.06.2013 | practicalecommerce.com

In een tijd waarin social media bovenaan de lijst staat bij online marketeers, wordt e-mail marketing nog weleens over het hoofd gezien. Onterecht, zo lijkt het: e-mail is nog altijd een waardevol kanaal voor zowel e-commerce sites als andere bedrijven die online aanwezig zijn.

Recent onderzoek heeft uitgewezen dat e-mail marketing campagnes in 2013 met 5% beter zijn gaan presteren ten opzichte van 2011 – de kracht van e-mail is dus nog altijd aanwezig. Consumenten blijven zich ook nog steeds vrijwillig aanmelden, tijd om er (weer) meer mee aan de slag te gaan dus.

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesign, e-commerce, e-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op Twitter, Facebook en Google+. Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.