Waarom investeren in e-mail marketing?

Waarom investeren in e-mail marketing?
09.08.2013 | searchenginejournal.com

Terwijl de wereld steeds meer digitaal aan het worden is, moeten bedrijven ook gaan veranderen – zowel qua cultuur als ook op het gebied van marketinguitingen en branding. Een kanaal dat hier al jarenlang een belangrijke rol in speelt, is e-mail marketing.

Een strategie met e-mail marketing als kern kan ervoor zorgen dat u uw klanten altijd kunt bereiken met een relevante boodschap. Daarnaast is e-mail marketing een kanaal dat op de lange termijn gericht is: u kunt uw klanten blijven bereiken. Door de juiste samenwerking met andere kanalen zoals uw website en social media, is de geringe investering veel waard.

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesign, e-commerce, e-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op Twitter, Facebook en Google+. Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.