E-mail marketing: wat werkte er in 2013?

E-mail marketing: wat werkte er in 2013?
12.02.2014 | marketingprofs.com

Om ook dit jaar e-mail marketing weer in te zetten als succesvol kanaal, is het goed om te weten wat er in het afgelopen jaar voor goede resultaten heeft gezorgd. Op basis daarvan kun je beslissingen nemen, en waar nodig bijschaven.

Gerpersonaliseerde e-mails hadden in 2013 een 26% hogere ‘open-rate’ dan berichten die zonder enige vorm van personalisatie verstuurd werden. Het laat zien dat ontvangers het aantrekkelijk vinden wanneer een e-mail ‘echt’ aan hun gericht is, in plaats van het gevoel te krijgen dat je maar 1 van de velen bent.

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesign, e-commerce, e-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op Twitter, Facebook en Google+. Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.