Vrijblijvende kostenindicatie? Bel gewoon even: (+31) 085 060 3603

E-mail marketing en de persoonlijke onderwerpregel

Opvallen in de mailbox van de doelgroep is moeilijker dan ooit. Steeds meer mensen bekijken hun e-mail op een mobiel apparaat terwijl ze onderweg zijn; ze filteren op onderwerp om te zien wat de moeite waard is om te lezen. En daar zit ook precies de kans!

De verandering in de manier van werken wanneer het aankomt op e-mail, zorgt ervoor dat bedrijven ook nieuwsbrieven op een nieuwe manier moeten gaan sturen. Het personaliseren van de onderwerpregel lijkt daarbij een gouden vonst om maar op te kunnen vallen in de overvolle mailboxen.

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesigne-commercee-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op TwitterFacebook en Google+Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.

Digital Loyalty Card Program
magnifiercross