E-mail marketing en de feestdagen: de uitvoering

E-mail marketing en de feestdagen: de uitvoering
18.09.2013 | practicalecommerce.com

Met de aankomende feestdagen breekt een periode aan die interessant is voor retailers. Zeker online gaan mensen massaal op zoek naar cadeau’s, en e-mail marketing kan helpen om de consumenten te wijzen op interessante producten. Maar hoe kun je een dergelijke campagne goed uitvoeren?

Het begint allemaal met de voorbereiding van de e-mails. Daar komt bijvoorbeeld de onderwerpregel al snel aan bod. Het is verstandig om de onderwerpen vast te testen, en te leren van eerdere succesvolle e-mails. Wat goed werkt tijdens de feestdagen: een extra korting in de webshop, een top 10 van cadeau’s, etc.

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesign, e-commerce, e-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op Twitter, Facebook en Google+. Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.