Vrijblijvende kostenindicatie? Bel gewoon even: (+31) 085 060 3603

Conversie van e-mail tijdens de feestdagen

Nu we steeds meer e-mails openen en lezen op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets, is er ook binnen e-mail marketing een verschuiving gaande. En met de feestdagen in volle gang, wordt e-mail marketing op dit moment enorm veel ingezet.

Het is dan ook belangrijk om goed te kijken naar de conversie van een e-mail, en daarbij te onthouden dat mobiele gebruikers een groot aandeel hebben. Allereerst moet de call-to-action geoptimaliseerd zijn voor mobiel, maar ook op de site zelf moet een conversie kunnen plaatsvinden via mobiel.

Verder op Ecommercetimes

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesigne-commercee-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op TwitterFacebook en Google+Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.

Digital Loyalty Card Program
magnifiercross