Vrijblijvende kostenindicatie? Bel gewoon even: (+31) 085 060 3603

De 3 factoren van succesvolle e-mail marketing

Uit een recent onderzoek van analist McKinsey blijkt dat e-mail marketing alles behalve ten dode opgeschreven is, al willen sommige experts je dat doen geloven. Op dit moment is de ROI van e-mail marketing nog altijd 40 keer hoger dan bijvoorbeeld Facebook, zo blijkt uit het onderzoek.

Om een dergelijk resultaat te behalen moet e-mail marketing wel op een juiste manier worden ingezet. Er zijn drie factoren die als de kern van dit kanaal worden gezien; relevante content, timing en de frequentie. het begint dus allemaal met de juiste content voor de juiste doelgroep.

Lees verder

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesigne-commercee-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op TwitterFacebook en Google+Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.

Digital Loyalty Card Program
magnifiercross