10 karakteristieken van een goede e-mail marketing campagne

10 karakteristieken van een goede e-mail marketing campagne
10.07.2013 | 4hoteliers.com

Zo goed als iedere internetgebruiker heeft een e-mail adres. We gebruiken e-mail om te communiceren, maar ook op in te loggen op websites, om te reageren op blogs en om onszelf te laten informeren over interessante producten. Daarmee blijft e-mail een interessant kanaal om in te zetten als marketingtool.

E-mail marketing biedt vele mogelijkheden, maar wat maakt nu een echt goede campagne? Via onderstaande link kunt u lezen over de karakteristieken van een goede e-mail marketing campagne, inclusief verschillende cases. Alle informatie die nodig is om e-mail nog beter in te kunnen zetten als marketingtool.

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesign, e-commerce, e-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op Twitter, Facebook en Google+. Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.