Vrijblijvende kostenindicatie? Bel gewoon even: (+31) 085 060 3603

Social media en de plek in de marketingmix

24/06/2014

Voor alle marketinginspanningen zoeken we naar bevestiging; de resultaten die onderbouwen waarom we investeringen doen in een bepaald kanaal. Datzelfde geldt voor social media, en de inspanningen die we daarvoor doen. Hoe kunnen we meten wat voor plek social media in de marketingmix krijgt?

Het gaat daarbij verder dan sales. Social media is geen traditioneel marketingmiddel; het is vooral ook een manier om een merk op te bouwen door middel van interactie met de doelgroep, en dat is nu eenmaal moeilijker meetbaar. Maar dat het bijdraagt aan het resultaat is wel zeker.

Lees artikel

In WebGenerator's Digest verzamelen we interessant leesvoer van toonaangevende websites over webdesigne-commercee-mail marketing, SEO en meer. We publiceren de Digest-berichten ook op TwitterFacebook en Google+Meer lezen over online marketing? Neem dan ook eens een kijkje in onze eigen blog.

Digital Loyalty Card Program
magnifiercross